dni marketingu
Dodano 2015-10-19 03:17:46


Interesują Cię różne aspekty marketingu?
Jesteś otwarty na nieszablonowe rozwiązania?
Chciałbyś dowiedzieć się jak skutecznie się wypromować, lub jak robią to inni?

W dniach 20-24 kwietnia zapraszamy studentów, przedsiębiorców, pasjonatów marketingu, a także wszystkich pozostałych na organizowaną przez Studenckie Koło Menedżerów trzecią edycję Dni Marketingu!

HARMONOGRAM IMPREZY:

20 kwietnia 2015 r. (PONIEDZIAŁEK):
17.45 sala 132 - Piotr Stroczkowski – „Google Analytics, co możesz, a co musisz wiedzieć o Twoich klientach z sieci”

21 kwietnia 2015 r. (WTOREK):
11:30 s.301 – Marketing w rytmie disco z udziałem gwiazd disco-polo
18.15 s.206 - Sylwester Pilipczuk – „Dlaczego kupujemy - Neuromarketing”

22 kwietnia 2015 r. (ŚRODA)
9.45 s.302 – Mucha na Dziko - „Reklama wirusowa -od pomysłu, do infekcji”
15.00 s.302 – (MARKETINGOWA ŚRODA) Konrad Gurdak – „Dobra nazwa na dobry początek”
16.45 s.301 – Grzegorz Kosson - „Storytelling- siła opowieści”

23 kwietnia 2015r. (CZWARTEK)
15.00 s.303 Katarzyna Stempniak – „PR w startupach – o dobrych nawykach młodego przedsiębiorcy”
18:15 s.201 Sylwia Łuniewska - Młodzi w mediach "...a może radio?"


24 kwietnia 2015r. (PIĄTEK)
11.15 s.204 Natalia Tur/Nishka – „Marka jest tylko jedna. Bloger jako marka osobista”
15.00-17:00 oraz 17:00-19:00 Young Design Academy – „Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w pracy młodego menedżera” (Białostocki Park Naukowo-Technologiczny)

Zapisać się można pod adresem:
http://dnimarketingu.evenea.pl/

Podczas szkoleń uczestnicy będą mieli szansę na wygranie atrakcyjnych nagród rzeczowych :)

Dowiedz się jak wygląda współczesny marketing!